אין ספק כי עולם המכירות של היום נראה ומתנהג אחרת לגמרי מכל שהיה מוכר וברור עד לפני שנים ספורות. כיום כל לקוח חשוף למידע בכל התחומים ואין למנהלי המכירות הרבה מה לחדש להם. מה שכן יכול להצליח להניע את העסק ולמנף אותו אל על, זוהי יכולת של עמידה מול קהל, וכך, באופן בלתי אמצעי, להסביר בדבר שיטות מכירה של המוצרים או השירותים הספציפיים, תוך שהדבר ישפיע על שיפור מכירות ועל הגדלת מחזור העסקאות.
עמידה מול קהל – עם ביטחון מלא
בחיים אנחנו נקלעים לסיטואציות רבות אשר בהם אנחנו נדרשים לעמוד מול קהל ולשאת את דברנו ברמה. זה לא חייב להיות הרצאה ארוכה ועיונית כאשר אנחנו עומדים על במה עם רמקול בידנו. גם כאשר אנחנו נמצאים באוטובוס ציבורי והנהג לא פתח את הדלת כאשר רצינו לרדת מהאוטובוס, יהיה עלינו להודיע ברמה על מנת שהנהג ישמע, שאנחנו מעוניינים לרדת ואם אפשר בבקשה לפתוח את הדלת… מובן שכאשר מדובר בהרצאה או בשיעור אותו עלינו להעביר במהלך ישיבה או כנס כלשהו, כמו כן אנשים העוסקים בתחום ההדרכה או החינוך וכדומה, מוצאים את עצמם פעמים רבות כסובלים מפחד קהל.
אין ספק כי כיום ישנו צורך גובר והולך באנשי מכירות שישווקו את מה שיש להם בעסק באמצעות הדרכות מול קהל. אין היום הרבה שיטות מכירה המצליחות להוכיח את עצמן כמו השיטה של הסבר על המוצרים או הסבר על השירותים, על ידי איש מתוך החברה המסביר בפרוטרוט על אודות המוצר ועונה על כל השאלות של המאזינים. הדבר משפיע באופן מידי על שיפור מכירות הבא לידי ביטוי בשטח.
רוצים לקדם את העסק שלכם? אתם חשים כי רק עמידה מול קהל תוך מתן הסבר מלא ומפורט על אודות השירות שלכם, זה מה שיגדיל עבורכם את העסק?
כדאי כי תפנו ללמוד באופן מקצועי את כל הנושא של העמידה מול קהל. מהר מאוד תוכלו להבחין בהבדל בין שיטות מכירה שהיו בעבר לאלו של היום.