072-33-80-998

אודות דודי בורבה

אודות דודי בורבה

דודי בורבה, מרצה ומדריך מוביל בתחום אומנות המכירה ומחבר רב המכר ׳נקודת פריצה׳ כלים מעשיים במכירות וכישורי חיים. בעל ניסיון מקצועי עשיר במנהיגות והובלת אנשים לשיפור ביצועים ותוצאות, כיהן בתפקידי ניהול בכירים בארגונים עסקיים מובילים ובעל תואר ראשון במנהל עסקים.

בעולם תחרותי המשתנה בקצב מהיר, שבו תדמית המוצר או השירות היא עניין מכריע, עולם שבו הלקוח של היום לא בהכרח יהיה שלך גם מחר. בעולם כזה, שליטה בסיטואציה בינאישית – מכירה, שירות והנעת עובדים – היא עניין הכרחי.

המפגשים שלנו מתמקדים בשיפור הביצועים ושביעות רצון הלקוחות ומטרת הסדנאות הייחודיות היא לספק לעובדים כלים ויכולות שישפרו את הביצועים העסקיים. זאת, באמצעות לימוד ויישום טכניקות השפעה בינאישיות, הרלוונטיות לעשייה העסקית היומיומית שלכם.

כיום, דודי בורבה מספק שירותי הדרכה, ייעוץ וליווי קצר וארוך טווח לעשרות ארגונים ועסקים בארץ ובחו"ל. השירות והתוכן שאנחנו מספקים הינם מהמתקדמים והאיכותיים ביותר בעולמות הפיתוח וההדרכה.

נגן וידאו

תכנים מקצועיים

התכנים נבנים בקפידה רבה,
ומותאמים אישית,
ובהתאם לצורך של הארגון.

מפגשים

המפגשים והליוויים הם מהאיכותיים ביותר בארץ,
המביאים את העובדים לפתיחות
ושיתוף פעולה שמטרתו הגברת הכנסות.

תוצאות

התוצאות של ניסיונו העשיר הובילו אותי בשנת 2010 להקים את חברת T.C.B שהפכה בזמן קצר לחברה מובילה בתחומה, המעניקה מוטיבציה, כלים פרקטיים מהשטח שמייצרים תוצאות אמיתיות ולאורך זמן.

Call Now Button