072-33-80-998

הרצאה “תראו מי שמדבר/ת” – יסודות עולם התקשורת וההשפעה הבינאישית

הרצאה “תראו מי שמדבר/ת” – יסודות עולם התקשורת וההשפעה הבינאישית

מטרת ההרצאה היא להעמיק את היכולת לתקשר ביעילות עם אנשים בכל הקשור לתחום הבינאישי והתקשורת הפנימית.

התוכן הכולל בהרצאה יעזור לפתח כלים וטכניקות לתקשורת מוצלחת בין אנשים בכל מקום ובכל תחומי החיים, כמו תקשורת בין עובדים במקום העבודה, עם לקוחות, בתקשורת בין מנהלים לעובדים, בתקשורת עם חברים
ובמשפחה ועוד.

בהרצאה תקבלו ידע מעמיק על סוגי התקשורת, וטכניקות לשימוש יעיל של כל סוג של תקשורת על מנת להשפיע ולהיות משפיעים ואפקטיביים בכל היבטי החיים.
נלמד כיצד לזהות ולהתמודד עם המכשולים השונים שעלולים להיפוך לכישלון בתקשורת, וכיצד לפתח מיומנויות וכלים לתקשורת מוצלחת עם אנשים מסביבנו.

בעזרת תרגול ותרגילים תוכלו לחזק את התקשורת ולהיות טובים יותר בתקשורת עם אנשים בחיים היום יום, וגם בתקשורת מקצועית כמו תקשורת עם לקוחות, תקשורת בין צוותים ועוד.

כמו כן,

  • אתן לקהל המקבל את ההרצאה כלים וטכניקות פרקטיות לשיפור התקשורת הבינאישית שלהם.
  • אספק לקהל ידע ומושגים בסיסיים בתחום התקשורת, כגון עקרונות התקשורת הטובה, מהי האזנה פעילה, וכיצד לתקשר בצורה ברורה.
  • אספק לקהל טכניקות פרקטיות לקידום התקשורת הבינאישית, כגון כיצד להיות עממיים באופן אפקטיבי וכיצד להתאים את הקשב והתקשורת לצרכי האדם העומד מולם.

בסופו של דבר,

המטרה העיקרית של ההרצאה היא לספק לקהל כלים וטכניקות שיסייעו להם להתמודד עם מצבים קשים בתקשורת הבינאישית ולפתח יכולת להתאים את התקשורת שלהם למצבים שונים. בכך, אני מאמין שההרצאה תוכל להיות מאוד מועילה למי שמחפשים לפתח ולהשתפר בתחום התקשורת הבינאישית, ותוכל לסייע להם להשיג יותר הצלחה בחיים המקצועיים והאישיים שלהם.

הרצאה יוצאת דופן, דינאמית בהשתתפות הקהל.

תוכן עניינים

דודי בורבה - הרגלים מנצחים במכירות!

להגדלת המכירות והרווחים

השאר פרטיך ואצור קשר בהקדם:

Call Now Button