איך מעבירים מסר למנהלים או לעובדים בצורה יעילה?
הביטוי "טלפון שבור" מתייחס ברוב המקרים בהעברת מסר מאדם אחד לאדם אחר, אך מה קורה כאשר הביטוי רלוונטי לתהליכי עבודה בתוך ארגון? אם אתם מנהלים חברה, ארגון או בית עסק ומעוניינים בהעברת מסר ניהולי יעיל אתם צריכים להשתמש בכלים מקצועיים על מנת לוודא כי המסר אכן יעיל, קצר וקולע למטרות שלכם. בכל חברה או ארגון מעבירים מסרים לעובדים בתפקידי הניהול כאשר חלקם אינם עוברים בצורה נכונה או בהתאם לצרכים האמיתיים של הארגון. העברת המסר יכולה לשלב גם אלמנטים שיווקיים שימשכו את העין של המנהלים מצד אחד ויתייחסו בצורה ממוקדת למטרות שלכם מצד שני.
כלים להעברת מסרים למנהלים ועובדים
כל הודעה הכוללת בקשה, דרישה, עדכון או אמירה מסוימת צריכה להיות ממוקדת וקצרה. דבר ראשון שאתם צריכים לעשות בתור מנהלים בתפקידי מפתח או בעלים של חברה או עסק הוא לקבוע מטרות ברורות לכל הודעה שלכם. אתם צריכים לשאול את השאלה הבאה – מה אנחנו רוצים או רוצות להשיג עם ההודעה הזו? במידה ואתם ארגון גדול או חברה המחולקת למספר מחלקות, חשוב לקבוע מיהו קהל היעד שלכם. השפה חייבת להיות קלה להבנה וברורה מאוד, בין אם היא באנגלית ובין אם היא בעברית. שימוש בהרבה מונחים מקצועיים במקרה הזה יכולים לפספס את המטרה. אחת השיטות להעביר מידע בצורה יעילה היא באמצעות סיפור קצר או שימוש בשאלות. מלבד זאת, מומלץ לכם לפתוח כל הודעה או חלק מההודעות לקבלת משוב על מנת לשפר את המסרים בפעם הבאה.
ליווי יועץ עסקי להעברת מסרים
אם אתם מעוניינים לשפר בצורה יעילה העברת מסר ניהולי למנהלים ולעובדים שלכם בחברה או בארגון, כדאי שתהיה לכם כתובת קבועה לפנות אליה לשיפור היכולות שלכם בתקשורת הפנים ארגונית. גם אם אתם אנשי שיווק מעולים, או אנשים חברתיים ותקשורתיים, תמיד אפשר לשפר את יכולות התקשורת שלכם מול העובדים והמנהלים במטרה לשפר ולהעצים את העבודה השוטפת בעבודה ולמנוע תקלות בהעברת מידע מהעובדים בתפקידי מפתח ועד לעובדים הזוטרים ביותר.
העברת מסר ניהולי
רוצים לדעת עוד על השיטות להעברת מסר ניהולי? מעוניינים ייעוץ מקצועי לשיפור התקשורת הפנים ארגונית? אני דודי בורבה, מנטור עסקי, מציע לכם ליווי מלא לשיפור התקשורת הפנים ארגונית באמצעות שיטות מתקדמות למיתוג עסקי והעברת מידע בצורה יעילה, קצרה וממוקדת.