הדרך שהצליחה להוכיח את עצמה עד היום בתחום של שיפור המכירות של כל מוצר מכל סוג, הנמכר באמצעות האינטרנט זוהי הפעלה של רשת משווקים. אלו פועלים על בסיס של אחוזים מהמכירה. רשת משווקים כזו פועלת על בסיס של יצירת תכנית שיתופית. תוכנית שותפים נולדה על בסיס הרעיון בו כל מי שמתעסק בעולם המכירות והשיווק מעוניין להרוויח כמה שיותר אך מבלי להסתכן. כל עסק היה רוצה להעסיק סוכן מכירות שישקיע קשרים, מרץ וכל מה שיש לסוכן מכירות מוצלח להציע, כאשר המשכורת שלו תהיה אחוזים מהמכירות המוצלחות.
מדובר במודל הכי בטוח לבעלי עסקים היות והם רק מרוויחים מפעילותו המוצלחת של סוכן המכירות כאשר הוא משלם בעצמו את המשכורת שלו. בזכות תוכנית עסקית שכזו, הפועלת כמו כל תוכנית שיווקית אך במודל של תוכנית שותפים, יכול היום כל אחד לפתוח לו עסק מניב ומרוויח מבלי שיהיה עליו לפתוח חנות על כל מה שכרוך בדבר. בחנות כזו, אין צורך לרכוש מלאי, לא צריך לחתום על חוזים ולא צריך לשלם לספקים ולאנשי מכירות.
תוכנית שותפים – כי כך עושים היום עסקים.
אז איך זה עובד?
דבר ראשון, אתם צריכים שיהיה לכם מוצר או שירות אשר אותו אתם מציעים למכירה. תוכנית עסקית זו, פועלת באופן כזה, כאשר אתם מעוניינים לפרסם את המוצר ולבנות תוכנית שותפים, עליכם לקבוע מה תהיה מדיניות התגמולים. זה אומר שעליכם להגדיר את גובה התגמול ואת התנאים שלו. הם אמורים להיות משתלמים וכדאיים ביחס לשאר אפיקי הפרסום הקיימים. כמו כן הם אמורים להיות אטרקטיביים על מנת שהמתעניינים יהפכו לשותפים פעילים. חשוב לדעת כי החומר הפרסומי אמור להיות מנוסח וערוך היטב. מודעה טובה תשרת היטב את מטרתה.
תוכנית עסקית במסגרת תכנית שיתופית – ההשקה
לאחר שקבעתם את מדיניות התגמולים והקמתם את התכנית, יש להציג את התכנית לציבור. המקום הכי פופולארי לפרסם תוכנית שיווקית הוא בדרך כלל באתר אשר בו מוצג המוצר או השירות אותו אתם מציגים לגולשים. מומלץ לפרסם כל תוכנית שיווקית חדשה באמצעות משפטים ומילים מתאימות שעשויות לעורר את הציבור לקמפיין ולעודד את ההשתתפות בתכנית. דודי בורבה – הרגלים מנצחים במכירות. צרו קשר ותקבלו את כל הכלים.