שיווק ישיר זהו סוג שיווק שונה לגמרי מהשיווק הכללי. הוא הרבה יותר ממוקד והרבה יותר מוצלח עבור כל הצדדים. ניתן להמשיל את הדבר לתחום הדיג. אם שיווק ומכירות הנעשה באופן של שיווק כללי, דומה לדייג בים הגדול והפתוח, הרי שכאשר שיווק ופרסום נעשה על פי השיטה של שיווק ישיר, זה ידמה לדייג אך בבריכת דגים קטנה.
המטרה של המשווק הוא בדרך כלל להעלות כמה שיותר דגים שמנים. הסיכוי שזה יקרה כאשר עומדים על שפת הים אינו גבוה. אך כאשר הדייג נעשה בבריכה עמוסה בדגים, הרי שמדובר יהיה בדייג הרבה יותר איכותי ותועלתי. אז אולי המשל לא לגמרי תואם את הנמשל. היות ואנחנו כמשווקים לא הולכים להפיל אף אחד ברשת… המטרה שלנו היא כי הלקוחות הצורכים בכל מקרה את אותו המוצר או את אותו השירות אותו אנחנו מציעים, ירכשו זאת אצלנו כאשר אנחנו בהחלט משוכנעים, שאנחנו מציעים לו משהו שהוא באמת טוב ומתאים עבורו.
שיווק ומכירות בערוץ שיווק ישיר – חוסך בעלויות ומגדיל את הרווחים
המטרה של כל אחד מאתנו הוא להגדיל את ההכנסות תוך חיסכון בעלויות. ניתן לקבוע ללא כל ספק, שכאשר שיווק ופרסום של העסק נעשה במקום הנכון, והוא פונה אל קהל היעד הנכון, מובטח שהעסק יחסוך הרבה מאוד כסף – את הכסף המושקע בדרך כלל במאמצי השיווק לציבור הכללי. כמובן שהדבר יוצר גידול משמעותי בהכנסות, כאשר השיווק הממוקד יניב רווחים גבוהים ונאים הרבה יותר.
אז איך עושים את זה?
דבר ראשון עלינו להגדיר מיהו קהל היעד שלנו. זהו אחד השלבים הראשוניים אשר עליו נשענת כל התיאוריה של השיווק הישיר. לאחר שאנחנו יודעים אל מי אנחנו פונים ומה אנחנו מציעים לו, וכמובן למה זה כדאי ומתאים לו, אנחנו לומדים איך לאתר את אותו קהל יעד.
אחר כך עלינו לפעול בחכמה ובמקצועיות על מנת לבנות את בסיס הנתונים האיכותי שלנו כדי שזה יכיל את כלל הלקוחות שלנו, הן את אלו הקיימים והן את אלו העתידיים.
אחר כך עלינו לפעול בחכמה ובמקצועיות על מנת לבנות את בסיס הנתונים האיכותי שלנו כדי שזה יכיל את כלל הלקוחות שלנו, הן את אלו הקיימים והן את אלו העתידיים.
שיווק ומכירות כמו גם שיווק ופרסום הפונה אל קהל היעד יצליח לשרת את המטרה באופן הרבה יותר מדויק ומנוצל מכל שיווק אחר. אצל דודי בורבה תקבלו את כל הכלים והידע איך לעשות את זה הכי טוב שיכול להיות.