מי האמין שמשבר הקורונה יארך זמן רב?
מי חשב בכלל על מצב כזה?
באוניברסיטה לימדו אותנו את מודל SWOT, תכנון וניהול אסטרטגי של העסק ויצירת יתרון תחרותי בכל ענף. בקיצור, ניתוח סיכונים וסיכויים. אני אישית עובד עם המודל הזה 15 שנה.
אני בספק רב אם 10% מהעסקים כולל אני, לקחו בחשבון מגפה עולמית בתכנון השנתי שלהם. זה לחלוטין שיעור ענק לכולנו. אני גם מאמין שככה כולנו צריכים להסתכל על זה. למרות הירידה בהכנסות, למרות התסכול הרב, ולמרות האי וודאות. איך אומרים אצלנו… העיקר הבריאות ☺
בעבר היו לעסקים רק שתי אפשרויות:
כדי להמחיש לרגע כיצד נראית חווית קניה, אתן דוגמה לסיפור אמיתי ששמעתי:
חוויה חיובית בונה נאמנות לאורך זמן!
הסביבה העסקית שלנו כבר חוותה שיבושים גדולים בגלל משבר הקורונה. הצרכים המורכבים והמשתנים של הצרכנים כתוצאה מהמשבר חסרי תקדים. ככל שהפתרונות שלנו גדלים והיכולות של העובדים משתפרות, כך גם חווית הלקוח, חווית הקניה. המשימה שלנו, המשימה של כל עסק מקטן ועד גדול, היא להבין ולהגיב לאתגרים בזמן אמת. להעביר חוויות מותאמות אישית הבונות נאמנות למותג.