פריצת גבולות של העסק – למה בעצם צריך את זה?
בעבר, כאשר במגוון תחומי השירות לא היו כל כך הרבה מתחרים היה הרבה יותר פשוט לכולם. ידענו שאת שירותי הטלפון מקבלים רק מבזק ואת התחבורה רק מחברת אגד או דן – תלוי באזור בארץ, ואת הלחם קנו כולם ממאפיית אנג'ל. אך כיום כאשר יש לנו עשרות חברות בכל תחום, חייב כל אחד להילחם כדי לשמור על מקומו. זה אומר תכנון נכון של אסטרטגיה שיווקית, בניית תכנית עסקית נכונה לעסק, ועבודה עקבית ויסודית עם יד על הדופק.
פריצת גבולות איך זה נעשה בשטח?
כדי שהעסק יתחיל לנוע במעגלים נרחבים יותר, חשוב שנשקיע במיתוג נכון של העסק ונציג אותו כבית עסק נבחר בתחום בו הוא מציע את מוצריו או את שירותיו לציבור. אסטרטגיה שיווקית כוללת הכרות טובה עם המוצרים והכרות מעמיקה עם קהל היעד אליו מפנה בית העסק את מוצריו. על פי זה נבנית התכנית השיווקית על ידי אנשי מקצוע . בניית תכנית עסקית נכונה עם דודי בורבה היא זו שתוביל אתכם לכיוון פריצת גבולות של העסק, כאשר השמים הם הגבול.