072-33-80-998

לימודי שיווק ופרסום

לימודי שיווק ופרסום

אנשים רבים רוצים להעשיר את הידע שלהם בתחום של לימודי שיווק ופרסום. הם רוצים לחסוך את הלימודים לתואר ראשון שהם בדרך כלל יותר תיאורטיים והרבה פחות מעשיים, לכן הם פונים לחפש את התכנים הללו בקורסים קצרים אך ממוקדים ומעשיים. הם נהנים ממערך לימודי מכירות, כמו גם לימודי שיווק, המסייעים להם להיכנס לעולם העסקי ולהצליח בו. גם אלו שכבר נמצאים בתוך עולם העסקים, מוצאים תועלת רבה כאשר הם פונים לרכוש ידע והשכלה בתחום של לימודי שיווק ופרסום. העסק שלהם גדל בעקבות כך, והידע השימושי מסייע להם להתרומם ולצמוח בהיקפים שהם לא שיערו כלל.

לימודי שיווק ופרסום – כי רק כך יוצאים היום לעולם העסקים

לימודי מכירות כמו גם לימודי שיווק מעניקים את כל הכלים הרלוונטיים לעולם התעשייה כפי שהוא מתנהל היום. כי כידוע עולם השיווק של היום הינו שונה בתכלית מעולם השיווק שהיה רק לפני שנים ספורות. כיום – על מנת להצליח בעסקים, חשוב ללמוד ולהכיר את כל הכלים העדכניים ואת אופן השימוש הנכון בהם. זה כולל את הרשתות החברתיות כמו גם את הפרסום המפולח, האפשרות ליצור לידים ועוד שלל מושגים ואפשרויות שלא היו מוכרים בעבר.

כאשר לומדים לעומק את כל הנושאים הללו, בטרם יוצאים לעולם העסקים, הרי שהקריירה תיפתח בצורה החכמה והנכונה ביותר, מבלי שיתבזבז זמן על טעויות מיותרות.

גם בעלי עסקים הנמצאים כבר עמוק בתוך העסק, אך הם מוצאים את עצמם דורכים באותה המשבצת הרבה מאוד זמן, או גרוע מכך, העסק אותו בנו בעשר אצבעות מתחיל קצת להישמט מבין אצבעותיהם וגלגל ההצלחה משנה פתאום כיוון, יכולים למצוא סיוע ופתרון באמצעות לימודי מכירות.

מיהו קהל היעד?

לימודי שיווק אצל דודי בורבה מיועדים לכל מי שחפץ לפתוח קריירה והוא רוצה לעשות את זה עם מינימום טעויות. היות והיום מלווה הכניסה לים העסקים בהרבה קשיים בגלל התחרות העזה הקיימת כמעט בכל הענפים. הכרות טובה עם השוק העסקי יחד עם ארגז כלים מקצועי עשויים להקל מאוד על החתירה במים הסוערים הללו. מובן שגם בעלי עסקים שכבר נמצאים בתחום, עשויים להעשיר את הידע שלהם וליהנות ממינוף עסקי משמעותי בעקבות כך.
תוכן עניינים

www.tcb.co.il

דודי בורבה - הרגלים מנצחים במכירות!

יצירת קשר

להגדלת המכירות והרווחים

השאר פרטיך ואצור קשר בהקדם:

איך לייצר בארגונים
הרגלים מנצחים במכירות ?

נתון מדאיג שכל גוף עסקי
חייב לדעת!

Call Now Button